مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

بهینه سازی موتور جستجو برای نتایج آنلاین هر کسب و کاری مولفه ی کاملی می باشند . چقدر خوب میشود اگر شما دارای یک وب سایت عالی باشید و کسی نتواند آن را پیدا کند ؟ بهینه سازی موتور جستجو دریافتن موارد جستجوی آنلاین به افراد کمک می کند . این موتورها مصرف کننده و تجارت را کنار یکدیگر می آورند.ازطریق بهینه سازی چگونگی یافتن و کشف وب سایتتان توسط کاربران و موتورهای جستجو می توانید کمیت و کیفیت عبور و مرورهای ورودی و تغییرات پی در پی را افزایش دهید .

آنچه ما در بهینه سازی ارائه می دهیم

بهینه سازی سایت

به آن دسته از تکنیک ها و روشهای انجام شده در جهت قرار گرفتن در نتایج اولیه موتورهای جستجو سئو گفته می شود،که این روند گاها به صورت معمولی و یا به صورت محاسبات عددی (الگوریتمی) انجام میشود.

ارائه آمار دقیق

ما با بررسی کلمات کلیدی مورد نظر تجارت شما آمار دقیق در مورد تعداد کلمات جستجو در روز و ماه و سال و میانگین آنها بر اساس دادهای موتور های جستجور به مشتریان ارئه میدهیم . تا با دید دقیقی بتوانیم در افزایش فروش قدم برداریم

استفاده از تاکتیک های جدید

روش های سئو سایت که شرکت ما به کار میگیرد با الگوریتم های که گوگل ارائه داده است بسیار متابقت دارد . و از روش ها غلط یا به اصطلاح سئو سیاه نمیباشد . و از روش های غلطی مثل بکلینک گذاری که منجر به اسپم شدن سایت میشود استفاده نمیکنیم

پشتیبانی برای بهینه سازی

شرکت رسام وب پشتیبانی سئو را به صورت سالانه انجام میدهد . در این روش شرکت ما متعهد میشود کلماتی که برای بهینه سازی قرار داد بسته شده است را در مدت معلوم (مثلا یک سال ) در صفحه اول گوگل نگه داری کند .

ما با چه معیاری به شما پیشنهاد بهینه سازی میدهیم ؟


ما بسمت بهینه سازی موتور جستجو رویکرد فراگیری در پیش گرفته ایم و نه تنها اصول اولیه ی راه اندازی سایت شما و محتوای بهینه سازی آن را ارائه می دهیم ، بلکه استراتژی لینک سازی را نیز بکار می بریم تا به ما اطمینان دهد که به دقت وارد صفحه ی نتایج موتور جستجو می شویم . ما همانند شرکت های دیگر راه حل های برشی کوکی ارائه نمی دهیم زیرا دریافتیم که هر تجارتی دارای نیازهای مختلفی می باشد . بجای آن به یک طرح سفارشی که بتواند بهترین نتایج را برایمان جمع آوری کند توجه نمودیم .

مارا در اينستاگرام دنبال كنيد

ما را در فيس بوك دنبال كنبد

ما را در توييتر دنبال كنيد

ما را در لينكدبن دنبال كنيد

ما را در شبكه اجتماعي هم ميهن دنبال كنيد

ما را در گوگل پلاس دنبال كنيد

منبع:رسام وب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده